Bering Sea Gold: Under the Ice We Are Gonna Be Golden
S2, E1: The crews take the ice. Zeke's new crew is on the gold, so they shut out late-arrival Emily. She joins her gung-ho dad Steve, who wagers Vernon. Nome's angriest dredger Scott returns with a new dredge and attitude but will it last?