We Are Grounders, Pt. 2
S1, E13: In the first season finale, Clarke pleads with Bellamy to do the right thing as conflict on the ground comes to a head. Bellamy forces Octavia to make a difficult decision. Raven and Jasper work against time and Finn makes a bold move. Meanwhile, the situation on the Ark comes to a stunning conclusion.