Behzat We are not alone in this city...
S1, E3: In Ankara, new crimes keep Behzat and his loyal team working tirelessly. Süleyman finally manages to introduce Behzat to her boyfriend Müzel, who abruptly leaves the dinner. Yücel Demirdelen and Memduh continue to make their moves, while Engin surprises Behzat.