We are the future
시즌 1, 에피소드 4: 2010. A year after the controversy, Orelsan has totally stopped making music. When Skread and Ablaye finally persuade him to make a second album, the hardest part is to find how to come back. But the underdog from Normandy transforms himself and his second album is a hit. In front of his brother's camera, Orel is ready to experience his first tour, boosted by his very first ever-popular song.