시즌 3, 에피소드 4: While showing Emily a youthful time, Jonathan discovers a classified ad for a detective impersonating himself. On a night out with Bernard, George learns that Richard Antrem has opened a restaurant aimed at hurting George's restaurant. Ray, in hot water with Leah, finds himself drawn to a lonely woman named Belinda (Olympia Dukakis).