We Don't Go Down
S1, E3: Tyson and Shanika arrive home to find Jalingbirri dead and their home destroyed by the Vampire King. Tyson wants to run. but Shanika vows to go down in the tunnels to find out if her mother is alive and being kept as a bleeder.