We Fall
S6, E11: Cayden James ups the ante by launching his plan to take control of every aspect of the city. Despite the scope of Cayden’s plan, Oliver is determined to foil it with just the Original Team Arrow – and without the aid of Rene, Dinah, or Curtis. But things get complicated when William is endangered as a result of Cayden’s handiwork.