We Gotta Get Out of This Place
S10, E16: It’s Richard’s birthday and Bailey invites him to scrub in on the case of a lifetime. Meredith hires a research assistant to help with her portal vein project, and a scorned Callie gives Derek quite the shock. Meanwhile, Shane helps screen candidates for Cristina’s clinical trial and meets a young expectant mother (Keke Palmer) who needs his help.