We know we are not worthy O great Lord Mikami...
Сезон 1, серия 1: Urabe Yukito was the son of the founder of a shady sect, but when he dies in a crazy ritual, he is reborn in another world where the concept of gods and religion does not exist. This should be an ideal world for him, but then...!?