We Live in Completely Different Worlds
S1, E2: The Mecha-Ude user Aki Murasame transfers into Hikaru's class with the intention to secure Alma. She belongs to an organization named ARMS and she starts following Hikaru and Alma around 24/7 and Hikaru seems completely exhausted because of all of this.