We the Juries
S5, E12: Alicia and Will each represent one-half of a couple accused of smuggling drugs, but the courtroom becomes mired in confusion and legal technicalities when they insist on separate jury pools. Meanwhile, Cary attempts to woo a Lockhart/Gardner client, Kalinda tries to repair a damaged relationship and Marilyn begins her investigation into possible voter fraud during the gubernatorial election. Victor Garber and Tom Skerritt guest star.