Dr. Phil We Want to Evict Our Violent Mooching Son: Will Kyle Move Out?
S16, E117: Jon Taffer ("Bar Rescue") offers advice to Karen and Jim and their abusive, overly dependent adult son, Kyle, who gives many excuses why he cannot move out of their home.