We Were Supposed to Help Each Other
S1, E4: As Finley and Dunn continue to look into the backgrounds of the parents, three of the parents are tasked with using their influence to steal a key piece of the mastermind’s puzzle from the CIA. Meanwhile, Meg deals with the aftermath of her actions. At the mansion, Amber deals with the unwanted attention of one of her captors while Beth Anne and Kyle start to get closer.