We will play in the forest
S1, E2: The camp begins with parents and children. The night before, Paloma received an anonymous message on social networks with a photo of the dildo along with a text: 'your husband loves it.' Is this a bad joke or is it true? When she tries to get rid of it, she receives a second message showing that whoever is sending them to her is in the camp.