Weak Hero Class 1
S1, E2: Young Bin wants revenge on Si Eun for putting him in the hospital by hiring a couple of thugs he knows. Meanwhile, Si Eun gets closer to Soo Ho and becomes friends. Later, Soo Ho comes to Si Eun's rescue when he gets confronted by Young Bin and his thugs.