The Royals: A History of Scandals Wealth and Opulence
S1, E1: What’s the point of being a king or queen if you can’t live in fabulous opulence? But sometimes royal spending can spiral dangerously out of control. In this engrossing history documentary, Professor Suzannah Lipscomb exposes the scandals that stemmed from British regal splurging from Henry VIII's Field of Cloth of Gold to the extraordinary debt that George IV accrued.