Wealth and Power and Wooser
S1, E3: Wooser burns the city to the ground and slays the king of the Oasis. He names himself emperor and begins to invade the surrounding countries, bringing them under his banner, only to find that he left his wallet at home. Without it things are hopeless... But then he puts his secret plan into action... maybe!