Weave Goodbye
S1, E5: After putting her side job on hold, Amber is gets the opportunity to work with Nick's newest artist, GoldenBoy. Drekia endures a makeover at the hands of Sammye and Amber. Devin has his eyes set on girls and moving up to the big city.