We'd rather have a heartbreak than a laugh
시즌 2, 에피소드 2: Now the hunted becomes the hunter! Fábio Rabin comes in strong with his Vegan Zombie. Lindsay Paulino teaches a very special drama class. Everyone is having a hard time being serious. Tom and GKay double down with the Heartbreak Game, a funny tribute to sertanejo music. And with another card, there's a surprising first elimination.