Wedding for Disaster
S20, E15: Homer and Marge discover that due to a problem with Reverend Lovejoy's certification, they are not legally married. Homer tries to give Marge the large, fancy wedding he never could -- and then he disappears right before the ceremony. He turns up a captive to a mysterious stranger à la the film "Saw," and Bart and Lisa must uncover who is behind the plot. Featuring the voice of Kelsey Grammer as Sideshow Bob.