S21, E9: What is Andi Dorfman doing at Nick’s hotel door? He just finished visiting the families of the final four women, and Andi shares a bombshell suggestion with Nick about the fantasy suite. After a painful rose ceremony, Nick rejoices with the final three bachelorettes as they head to the snow-capped winter wonderland of Lapland, Finland.