Week Zero
Сезон 1, серия 2: Tara arrives at the Academy excited about the year ahead but soon discovers that she is the worst dancer in the class. As Tara struggles to fit in, she learns the hard way to respect her teachers, who her true friends are, and to watch her back around her roommate Abigail.