S1, E6: For this year's Policeman's Benevolent Association's big fundraiser, Lassiter is running a reenactment of a famous Civil War battle. But when, during rehearsal, a carefully choreographed "death" turns out to be real, Shawn and Gus join the regiment to uncover the truth -- this was no accident, it was murder.