One Tree Hill Weeks Go By Like Days
S7, E13: The Scott family joins Haley on the last leg of her tour, while Brooke and Julian reconnect after their six-week break. Clay and Quinn try to figure out how to move forward after his public declaration of love, and a post-rehab Alex (recurring guest star Jana Kramer) tries to make amends with herself and the people she's let down.