Weenies In the Wild
S2, E3: Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon, and Teddy Ray learn not to mess with a broken heart in AVENGING EXES, smoke the real OG kush with some SENIOR STONERS, and go searching for WEENIES IN THE WILD.