S1, E4: After a few hits and misses, the Dillman family seek answers in the mysterious Weeping Cave, where they look underwater for evidence of the Aztecs. The Villescas family build a shaker box to help sift through material at a faster pace in the hunt for signs of the Spanish. And in Nevada the miners bring an expert to look at a very unusual discovery from the mine.