Weeping Mary and the Montana Alien
S1, E6: Could a strange figure caught on a security cam be evidence of an unknown lifeform? What accounts for a statue that appears to be crying real tears? And can a smartphone app actually allow people to control reality... with their minds? In this episode, Tony Harris and his team of experts take a deep dive into videos of the unexplained and render surprising verdict on what they might be.