시즌 5, 에피소드 1: For the first time, we see what happens over eight weeks of the summer, as a Dunder Mifflin weight loss initiative causes the branch to diet and become obsessed with their weight. Michael (Steve Carell) pursues a friendship with his new HR rep, Holly (Oscar nominee Amy Ryan). Jim (John Krasinski) misses Pam (Jenna Fischer) who attends art school in New York. Dwight (Rainn Wilson), Andy (Ed Helms) and Angela (Angela Kinsey) attend to unfinished business. B.J. Novak, Kate Flannery, Mindy Kaling, Oscar Nunez, Brian Baumgartner, Leslie David Baker, Phyllis Smith, Creed Bratton and Craig Robinson also star.