Weight of the Wolfpack
S7, E6: As Ami awaits treatment options, the kids prepare to join Matt in Alaska to begin packing up Browntown. However, after an accidental explosion that leaves Matt injured, Bear, Rain and Bird must begin the difficult work on the homestead short-handed.