Weighting to Exhale
S2, E13: Leah wants to lose weight, and she challenges the women plus Raffy to see who can burn off the most fat. Or, in Leah's case, who can FREEZE off the most fat! To get away from the stressed out dieters, Sofia enjoys a very girly outing with Angelo and Lou.