Wein Salema Arbalest, Battlefield Tactician
S1, E2: Back home after Natra's victory, Wein's sweet dream is dashed by reality. He must lead the defense of the mine they captured, but will his tactics work? Fyshe discovers a secret about Wein's past. Bad news arrives from Marden but with a sliver of hope.