시즌 1, 에피소드 8: Hannah ventures further into Adam's world, for better and for worse. Newly unemployed Jessa, and Marnie, at an all-time low, bond unexpectedly and meet a very eligible bachelor (Chris O'Dowd) who is not what he seems.