Open Season: Call of Nature Welcome to Camp Wild; A Break From the Norm
S1, E1: Elliot and Boog stumble upon an abandoned human summer camp, but their plans on keeping it a secret are put on hold when they meet Kiki; the campers must choose between their prejudices or their better nature.