Welcome to Farrah-Dise
S1, E4: A challenging obstacle course lands a cast member in the hospital, while Coach Bryant forces the OGs to revisit their tumultuous past. As the group enjoys a backyard BBQ, a controversial cast member arrives, leaving everyone at a loss for words.