Welcome to Happy Harbor
Сезон 1, серия 3: After SPEEDY declines to join the new team, DICK GRAYSON, KALDUR'AHM and WALLY WEST fear YOUNG JUSTICE is just a big joke... while new member M'GANN M'ORZZ fears there's no room for her to be part of it. So when he four heroes and SUPERBOY come up against MISTER TWISTER, it looks like all their fears have just been realized...