Welcome to Hollywood Cycle
시즌 1, 에피소드 1: In the season premiere, love is in the air between trainee Shannon and instructor Aaron. But when Nichelle learns about Sarafina’s stripper career, the two girls get into a catfight at a Cycle House Anniversary party.