Welcome to La Soleil!
시즌 1, 에피소드 1: Kashou Minaduki runs a patisserie named "La Soleil" with his two cats, Chocola and Vanilla. Back home are four more cats and his younger sister Shigure. One day, Chocola, while on an errand, meets a stray kitten.