Welcome to Monsters, Incorporated
Сезон 1, серия 1: When Tylor Tuskmon arrives at Monsters Incorporated to begin his dream job as a Scarer, he discovers that scaring is out and laughter is in; he is temporarily reassigned to MIFT, the Monsters Incorporated Facilities Team.