Welcome to Necaxa
S1, E1: Club Necaxa fights to reclaim greatness, win the hearts of Aguascalientes and prove their greatest days are ahead. Investor Eva “La Patrona” Longoria calls in the support of fellow owners Rob Mac and Ryan Reynolds as “Los Rayos” future hangs in the balance.