Welcome to the Beach Club
시즌 1, 에피소드 1: After closing a turbulent chapter in her life, Lindsay Lohan returns to the spotlight as a powerhouse entrepreneur, introducing the long-awaited series that follows the launch of her third club, Lohan Beach Club in Mykonos.