Welcome to the Chum Bucket / Frankendoodle
S2, E14: Mr. Krabs loses SpongeBob's fry cook contract in a bet with Plankton and SpongeBob is forced to go work at the Chum Bucket./SpongeBob and Pat discover a pencil that makes everything they draw come to life.