Welcome to the Devil House
Сезон 1, серия 2: A mansion deep in the Georgia woods is said to house terrible secrets. Everyone in this rural county has heard the rumors, but no one knows the truth ... until a 1982 visit to Corpsewood Manor by a group of young locals turns deadly.