Welcome to the Dollhouse
S3, E4: Young female professionals dressed as dolls are turning up dead on the public transit system, and Jane and Maura must piece together the clues. Angela implements new ideas for the café. And Jane learns more about how Casey (recurring guest star CHRIS VANCE) was injured.