Welcome to the Job of Your Dreams
Сезон 1, серия 6: Horse cracks and takes a stand inside a job center. When the heat of the moment cools and Horse backtracks, a less-than-innocent bystander, ex-soldier Miller, decides to take matters into his own hands. Seeing their friend trapped inside a job center with an unpredictable armed man, the Monty Men come to the rescue. In the process, Yvonne, who is engaged to absent Monty Man Guy, discovers that her fiancé is not all he seems.