Welcome to the Jungle
시즌 3, 에피소드 7: With Sara out of commission, the team finds a new Anachronism that leads them to the jungles of Vietnam and right in the middle of the war. Ray, Amaya and Zari pose as journalists and trek through the jungle when they are lead to time-displaced Gorilla Grodd. Meanwhile, Nate and Rory run into someone Rory knows which give a glimpse into his past.