Welcome to the Poconos
S4, E18: A boozy brunch with Snooki and Angelina goes sideways when Snooki spills the beans about the video "evidence" of Angelina in Old Bridge. Chris moves back home. And the roommates head to the Poconos for their big winter vacation.