Welcome to the Snow Globe Inn - Part 2
S1, E10: A businesswoman's fantasy of a perfect Christmas and to meet "Mr. Right" tests Roarke in unexpected ways. Meanwhile, Mr. Jones faces his past, while a new Secret Santa tradition has Ruby and Javier looking to the future in the all-new conclusion of the two-part holiday special "Welcome to the Snow Globe, Part Two"