Welcome to Wherever You Are
S7, E15: The Attorney General pressures Toby to reveal his source on the shuttle leak. Meanwhile, Santos continues his dizzying tour of the country. Santos' campaign bus is abuzz when rock star Jon Bon Jovi (himself) comes aboard to lend his support and perform part of his song "Welcome to Wherever You Are."