We’ll Always Have Capri
S1, E6: Jeff and Wilmer’s visions for a family friendly space align until personal pregnancy photos emerge as an option for dining room art. Ashlee and Evan get restless when delays derail the order of their bedroom furniture. Meanwhile, Jeff meets with actress Mira Sorvino and her husband, actor Christopher Backus, to restore their outdoor oasis in Malibu damaged by the Woolsey Fires.