Welton and Marcelo
Сезон 1, серия 3: Welton and Marcelo suffer from super obesity. Welton no longer works and cannot put on his own shoes by himself. Marcelo suffers from apnea, which severely affects his health. For both, bariatric surgery is the only solution to improve their lives.